събота, май 10, 2008

Жител на Душанци:

Искам да изкажа дълбокото си разочарование от новият стар кмет на родното ми Душанци, познат на всички ни като Джона, произлизащ от стар комунистически род. Та още не станал кмет подхвана тополите, чудя се като се свършат те с какво далавера ще се захване ,но това е тема на друг разговор .
По време на изборите всички се оплакваха от Н.Божкова, колко много пречела на общината, ама елате да видите пък в Душанци една чистачка Маша Ненова на какво е способна, тя коли, тя беси, командва със замах, не я интересува ни кмет, ни секратарка, ни полиция. Само тя е незаменима в селото, ама и този път добре си е постлала, както междувпрочем от 3-4 мандата насам. Арогантна, проста и нагла разпорежда се като че ли нея сме избирали за кмет. Отидох да си платя данъка и за около пет минути ми направи такъв скандал , че съжалих защо не съм отишъл в Пирдоп /аз като че ли при нея бях отишъл/ секретарката мълчи, онемя, не знае момичето коя страна да вземе.

Уважаеми читатели, изпращайте своите материали на e-mail: pirdop@lycos.com . Блогът на Пирдоп ще ги публикува без никакви редакции.

3 коментара:

Анонимен каза...

6o ne komentirate be da ne sa vi opreli pi6tov v glavata

Анонимен каза...

Kato tolkova se nujdaqt ot rabotnici v Cumerio,za6to sakratixa edno 70% ot rabotnicite v grada i okloliqta i dokaraxa vanshni firmi?????????

Анонимен каза...

Prosto vseki gleda da se nagu6i poveche,bez da go interesuva kakvo stava v grada.Itova e obshtestvena taina.