вторник, април 01, 2008

До кога ще търпим?

Пиша ви това писмо след поредното кошмарно пътуване от Пирдоп до София с автобус. Искам да повдигна темата за превозвачите в района по тази линия.
Всичко, което се случва, е от години и се питам до кога ще търпиме такова нещо?
Трябва ли да се случи нещо наистина лошо за да има промяна / в БГ винаги става така: колата се преобръща и се започва да се търсят причините, защо се е случило така/?

Искам да попитам каква е ролята на община Пирдоп в контрола на фирмите превозвачи по линията Пирдоп София и обратно?
Как може да се позволява да се качват безрой много пътници в автобуса и шофьора най-нагло да заявява: "Ами така ще е като не ни дава общната да пускаме два автобуса в един час" и дори да бъдем обиждани тези които сме седнали, ако възразим и тези които се возят прави да се "посвият" за да има място за още. Разбирам че фирмите искат да печелят, но не е нормално в един автобус да има 150 пътника. В случая преживях едно подобно пътуване с автобус на фирма "Клюнчев" в неделя в 16:00ч. от Пирдоп до София. Пътувам от доста години и винаги е било така, независимо кой е бил превозвача.

Затова смятам че е крайно време да се напрви нещо и ако наистина през месец Април тази година има нов конкурс Общината да помисли повече преди да подпише договора.
А за себе си съм решила: следващия път ще се обадя в БТВ, 'Господари на ефира" и някои държавни институции, поне една от тях се надявам да помогне нещата да се променят!


Възмутена гражданка от Пирдоп!

Уважаеми читатели, изпращайте своите материали на e-mail: pirdop@lycos.com . Блогът на Пирдоп ще ги публикува без никакви редакции.


За
съжаление от фирма "Клюнчев" не са обявили публично телефон или e-mail за връзка с тях. Те нямат дори уебсайт. Вътре в самите автобуси би трябвало да има телефон за връзка, затова ако някой читател го има нека да го сподели с останалите.


Подобни публикации:

12 коментара:

Анонимен каза...

не че защитавам превозвача, но избора си е ваш! ако не ви се пътува в претъпкан рейс, не се качвайте. по принцип шофьорът би трябвало да продава билети колкото са местата в автобуса. тогава другите 20-на човека ще чакат още 2 часа следващия.
на мен лично приоритетът ми е да се прибера, затова по-скоро се радвам, че шофьорите правят компромис, отколкото да мрънкам че не са си спазили задължението да не ме пуснат.

Анонимен каза...

На всеки автобус /отвън/има два телефонни номера за връзка. Никак не е лошо преди да оплюеме някого да преценим дали сме достатъчно прави в това което правим, а когато несме уверени в това което пишем дали е точно така-да не го пишем.

Анонимен каза...

И аз смятам, че начина да се притоводейства на тия загубени автобусни фирми е да не се качваме, но в случая нямаме избор. Ако човек не се качи на този автобус ще трябва да чака после в 5ч и ще обиколи половин България преди да иде в София

Staleva каза...

Здравйте госпожо "анонимна възмутена гражданка от Пирдоп" Казвам се Димитрина Сталева и съм служител във фирма "КЛЮНЧЕВ" бих искала да ви кажа само три неща:
1.Все още нямаме автобус който да поема 150 пътника,било то и правостоящи.
2,На всеки автобус има по два телефонни номера на които можете да позвъните по всяко време за какъвто и да е било проблем по отношение на превоза на пътници.
3,На шофьора ще се поиска обяснение за случилото се и ако се окаже ,че нещата стоят по описания от Вас начин /което малко трудно ще установим поради Вашата анонимност/
ще му бъдат наложени санкции.Само едно ме притеснява..да не би да се страхувате да напишете името си ,защото следващият път може да се окажете от тези пътници,които тайно ще се радват за това, че шофьорът на автобуса е направил компромис и Ви е качил макар и правостояща,за да Ви спести четири часа ,колкото би Ви струвало стрикното спазване на разпоредбите.

Pirdop blog каза...

Г-жо Сталева,
благодаря ви, че взехте отношение по описания от жената проблем. Тя е изпратила този сигнал най-вероятно от лична поща и не си е крила името. По преценка на администратора на блога то е скрито. Аз ще и изпратя вашия отговор, въпреки че тя най-вероятно ще го прочете от тук. Ако тя реши ще се свърже с вас и ще ви опише проблема без да е анонимна.
Като служител на тази фирма искам да ви помоля да дадете тези номера, за да не се налага на хората да ги преписват от автобусите. Също така ще се радвам, ако посочите място откъде може хората да виждат актуално разписание на автобусите на вашата фирма.

Анонимен каза...

boje, kak sa go izkarali -- edva li ne 6te idem da im se klaniame, 4e sa napravili kompromis da ka4vat provostoia6ti. vmesto da puskat po dva avtobusa kato ima mnogo hora te praveli kompromisi...

Анонимен каза...

Здравейте казвам се Георги Милев

До първия коментатор (който се радва да се качи в претъпкания автобус) - Най добрия начин да се подобри положението е бойкот. Това което Вие правите налива вода в мелницата на един монополист, който превръща 80 - те километра до София от предимство в недостатък.И друго от самото начало при първото вдигане на цените поисках телефона и отговора бе същият има ги на автобуса. Когато се свързах с г-н Клюнчев и го попитах що за безобразие е това, той ми каза "Ми тогава не пътувайте". Това и правя. Тъй като пътувам всеки ден ползвам услугите на БДЖ. Не бързайте да ми се смеете. С цялата си изостаналст БДЖ е доста по гъвкава и адекватна спрямо клиентите си. Вагоните са стари и мръсни, но цените са далеч по-добри. Бързия влак стига за 1 час и 20 мин. и е винаги навреме. Не се смейте така е. Проблема е че са малко влаковете и по неудобни времена. И тук трябва да се намеси общината, защото БДЖ се вслушва в клиентите си. Но за да си смени разписанието е нужна и намесата на местните власти. Поне ще стане по-бързо. Например Пазарджик е по далече от София, но пътуването с влак е много по - удобно. Затова нека и кмета се заеме с този проблем. Друго решение е хора, които като мен пътуват с личните си автомобили. Със сигурност ще им по изгодно да си делят разходите (или да печелят, ако автомобилите са служебни)с още двама, вместо да пътуват сами.

Анонимен каза...

Подкрепям мнението на човека преди мен. Студент съм вече шеста година. Отказах се от автобусните фирми още в първата година на моето следване. Тогава беше времето на великата блъсканица на Сточна гара. Идваха по два автобуса и едвам успявахме да се поберем. След като всичко ми писна погледнах разписанието на влаковете. Имаше един в 18:25 - пътуваше с 20 мин повече от маршрутката и беше празен. Тогава открих перфектното пътуване - кафе, вестник и билет за 1,40лв. Като гледам днес автобусните фирми с нищо не могат да ме привлечат - повечето влакове са с нови вагони и съкратени разписания. Ще ви дам пример за влака в неделя от Пирдоп за София в 17ч, който спира на повече от 20 спирки и стига за същото време като автобусите. Ценатата му е 1.95лв(3.90лв без намаление) на фона на 7лв за автобус. Само един глупав човек може да иде на рейса тогава. За бързите влакове и експреса не може и да става дума за сравнение - комфорта в германските вагони е несравним - там има климатик и той работи не когато на шофьора му скимне, ами по всяко време щом има нужда.
Не знам дали този отговор от тази г-жа Сталева е официалния отговор на фирмата превозвач. Ако е така - много жалко. Аз лично съм пращал много писма до БДЖ, на всяко от които е било отговаряно в тон коренно различен от този тук. Там ЗАДЪЛЖИТЕЛНО първо се извиняват на пътника и после пишат причините. Г-жо Сталева там хората ценят пътниците! Преди време пратих един техен отговор и в този блог - там в действителност взимат под внимание мнението на хората.
На автобусните фирми в региона им пожелавам успех - той ще продължи до пускането на новите влакове Дезиро, след тях ще си броите пътниците на пръстите на едната ръка и ще се научите да им благодарите, че са се качили на автобус на вашата фирма. Ще им благодарите така както са научени вече кондукторите във влакове да благодарят на всеки човек по време на проверката на билетите. Нещо, което във вашата фирма е мит, лично съм го установил.
Уважаема госпожо Сталева, качете се на експрес "Чайка" за да видите как се пътува по европейски, да видите как може към цената на билета на ВСЕКИ пътник да е включено и запазеното място (и е по-евтин от билета за вашите автобуси), да видите какво е чистота, да видите какво е сътворило немското машиностроене и да видите как се държат кондукторите във влака. Те не си позволяват своеволия, защото всеки може да подаде оплаване срещу тях в ръководството на фирмата им.
Дълго време автобусният транспорт в Средногорието беше тулелиран от различни малоумници по върховете на властта, но за щастие вече не е така. А при една свободна конкуренция вие сте загубени. Малко мислете преди да пишете отговори на хора, пък ако ще и неоснователно да са недоволни от услугите ви. Клиентът е на първо място - ако не знаете да ви го кажа.
И понеже явно ви е трудно да понасяте критика от анонимни хора ще ви кажа че се казвам Атанас Гергов и съм абсолютно недоволен от услугите на вашата фирма, която ползвам от Пирдоп до Антон или Златица!
Пожелавам ви успешна работа в прехвалената ви фирма!

Анонимен каза...

Ами аз не мога да разбера защо се тъпчете в тези смърдящи автобуси...аз винаги съм предпочитал да си хвана влака когато пътувам от Пп за Сф и обратно.Хем е по бързо хем по комфортно ;)

Анонимен каза...

Уважаеми съграждани много добре сте направили, че точно на това място сте описали исинската действитеност за отношенията на ръководните кадри на фирма "Клюнчев". Мисля, че би било добре това да стигне и до уравителите : г-жа Боряна Георгиева и г-н Иван Клюнчев на следният адрес:БЪЛГАРИЯ
област Хасково, община Димитровград
гр. Димитровград 6400
ул. РАКОВСКИ 48 вх.Б ап.4
тел.:0391/61130, факс:03916/1130 e_mail:klunchev_ood@abv.bg
П.П.Това е централното им управление,все пак някой беше казал : "Рибата се вмерисва откъм главата!".

tatqna каза...

biv6 rabotnik sam vav firma Klun4ev ood i moga samo da izkaza svoite blagodarnosti kam upravitelite Borqna Georgieva i Ivan Klun4ev,a sa6to taka i kam Dima Staleva za korektnoto i 4ove6ko otno6enie kam svoite rabotnizi i sluziteli.Malko sa dnes rakovoditelite na firmi,koito s 4ove4nost i vnimanie se otnasqt kam pod4inenite si.Na tova sa sposobni samo hora s visok moral i kultura.

Анонимен каза...

екскурзията организирана до Охрид, при която се издавиха 15 човека е организирана и осъществена с автобуси на Клюнчев.