понеделник, януари 14, 2008

Опасност

Над един от входовете на детската градина No.1 "Чоконяни" в Пирдоп има надвиснали множество ледени висулки. Не знам дали този вход се ползва през зимата (понеже не е централния), но съм виждал през лятото как излизат деца от там. В изключително лошо състояние е и пътеката точно до този вход, която е покрита с дебел слой лед. Надявам се в най-скоро време поне висящата опасност да бъде премахната, за да не чакаме някой индидент и тогава да се сещаме да взимаме мерки.

9 коментара:

Анонимен каза...

защо неснимахте килимената пътека,която сутрин и вечер се постила пред входа на детската за да не пързаля.Аз като родител съм възхитен от грижите за детето ми,които се полагат от персонала в тази детска градина.Този вход се ползва от доста деца доколкото съм запознат,защото това ОДЗ работи с пълен капацитет деца.Предлагам Ви да снимате други входове на детски градини,които не са заледени,но пък и нямат деца.Явно Вие обичате да си снимате из нашия град--правете го и занапред,а колкото до това кой ,кога и къде взима мерки нее ваш проблем.Ако на тези хора нямаме доверие,които се грижат за децата ни---тооооо на Вас ли да имаме.??????????

Pirdop blog каза...

Уважаеми господине,
не съм снимал килимената пътека, защото не съм я видял. Снимах това, защото представлява опасност. Вие щом сте възхитен от нея я снимайте и я изпратете за да я публикувам. Аз нямам нищо против тази детска градина, нито пък обвинявам персонала и за това, че си стоят висулките. За да се вземат мерки е необходимо други хора да го видят, а не само тези които работят в детското заведение. Категорично съм против вашето мнение, че не е моя работа "кой, кога и къде взима мерки". Да "даваме зор" на хората, които отговарят за това и за много други несвършени неща е работа на всички нас. Ако някой падне на леда или го удари падаща висулка, ще го интересува ли дали минава по килимена пътека или не???

Анонимен каза...

az sy6to minavam 4esto pokrai tazi detska i slu4aino zabelqzah v4era za visulkite koito vie imate v predvid.no zabelqzah i drugo,4e makar i da padnat--te 6te padnat na edin drug metalen pokriv spored men ,a ne na pytekata za da e riskovano za minava6tite deca.a dnes vidqh 4e mqstoto e obezopaseno ve4e.prav ste,4e nqkoi trqbva da se griji za tezi ne6ta i vijdam 4e se pravi--nestoqt sys skrysteni ryce.a spored men vie osven da ste negativno nastroen vyv vsqko ne6to v tozi grad,druga rabota qvno nqmate.6te vi predloja edno zanimanie--zapo4nete rabota vyv nqkoi ot bezdeistva6tite mestni vestnici.tolkova sa sku4ni,4e edva li nqkoi gi 4ete.a vie moje i da im pomognete da se sybudqt i da pi6at ne6to interesno.na ediniqt vestnik znam ofisa,ama na drugiq..........samo sobstvenika qvno go znae.

Pirdop blog каза...

В действителност висулките не бяха надвиснали точно над пътеката, но не можем да бъдем сигурни, че като паднат ще се задържат там. Не съм писал, че стоят с кръстени ръце в нито една публикация, защото те определено не стоят. Както се вижда от първия коментар тук погрижили са се децата да не се пързалят по пътеката. Но искам да уточня някои неща. Първо публикациите тук не се пишат от един човек, а от трима човека, които използват един акаунт. Това НЕ е личен блог, той е направен за да може хората да дискутират проблемите в Пирдоп и дори по някакъв начин да помогнат с идеи за тяхното решаване. Ако бях написал статия - "В детската градина всичко е идеално" Вие бихте ли коментирали тук? За да се накарат хората да коментират статиите трябва да са по-остри. Аз въобще не съм настроен негативно към всичко, което става в този град, дори мисля, че всичко тръгва към много по-добро, но нека да напишем тук нещата които все още трябва да се оправят. Нека да ги дискутираме за да се получи наистина един хубав блог. Ще ви дам за пример статията за ВиК Пирдоп. Ясно е, че те си вършат работата щом всички пием вода, но нека им покажем грешките за да се опитат да ги сведат до минимум. Тази публикация има най-много коментари. Забелязъл съм и друго - много хора недоволстват за статиите тук, но не изпращат нещо, което да ги опровергае. Изпратете снимки и тогава ще публикуваме статии в които има каквото вие искате.

Анонимен каза...

Господин Мани е много прав. Това все пак е обществена сграда, персоналът е този, който трябва да с егрижи за тези работи. От Общината още в началото излезе заповед за почистване на обществените, публичноползваемите сгради и частни домове, както на прилейащите им площи/ тротоарите най-вече/, така и за висулките по стряхите. Обаче като едни типични представители на племето българи, ние ще чакаме да ни падне някой биоборд или висулка, да осакати някои и тогава ще хукнем да търсим виновните. Евала за червения килим, но не е достатъчно!

Анонимен каза...

Секстра Нина,прав сте за много неща относно племето българи.......и т.н.но видимо е че персонала е взел необходимите мерки-местото е обезопасено,уверил съм се лично.

Анонимен каза...

Радвам се тогава:)
Но докато все още не съм си сменила пола, даржа да се обръщат към мен в женски род;)

Анонимен каза...

Ех лесно да гледаме грешките на другите, но нека първо да направим ние нещо полезно да ни видят какво мовеме пък тогава да коментираме.

Pirdop blog каза...

Ние нищо не можем да направим и затова се задоволяваме с един най-обикновен блог. За радост на едни и за съжаление на други ние това ще продължаваме да правим :)