четвъртък, януари 31, 2008

Реакция

Само няколко часа след подадения сигнал във връзка с публикацията '"Качествено" обслужване' вече има отговор от съответната институция. Копиран е по-долу:

НАЦИОНАЛНА КОМПАНИЯ
„ЖЕЛЕЗОПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА”

До
Г-н ХХХХХХХХХ*

Уважаеми г-н ХХХХХХХХХ*,
Състоянието на гарата в Пирдоп е известно на ръководството на Национална компания „Железопътна инфраструктура”. В момента се прави нова секция от алуминиева дограма с окачен таван, която ще се използва за продажба на билети. В Титулния списък на компанията за 2008 г е предвиден ремонт на покрива на гарата.
Благодаря Ви за гражданската активност и се надявам на навременните Ви сигнали за нередности и в бъдеще.


С уважение,
П. Гогова
Пресцентър
НК „ЖИ”


Нещо им става на държавните учреждения и напоследък реагират бързо на всеки подаден сигнал. Започвам да си мисля, че не само формално сме в Европейския съюз.

* - името на администратора на блога е скрито от съображения за сигурност

4 коментара:

Анонимен каза...

Brei i az ne o4akvah da sa tolkova byrzi. BRAVO!!!

krezo0 каза...

Да, ясно...БДЖ ще спретне алуминиева къщурка за касиерката си, а за чакащите остава "Кафето" с пиянстващия Народ. СМЯХ... :-))

krezo0 каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
Васил Иванов каза...

По проблема наистина се работи - днес минах през гарата и там действително кипи работа покрай гишето!
И понеже редовно пътувам с влак мога да кажа, че случайно или не, работата по проблема почна едва след публикацията тук =)