неделя, януари 20, 2008

Неочаквано...

Човекът, който написа статията в www.dir.bg, се свърза с нас и ни изпрати отговорът, който е получил от централното управление на БДЖ. Както той, така и ние сме приятно изненадани от това, че от компанията са обърнали внимание на въпроса. Писмото, което ни е препратено от него, е копирано по-долу:

Уважаеми господин Гергов,

Позволете да Ви информирам, че Вашето писмо е предадено на колегите от "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД.

По повод на състава на влака, бих искала да посоча, че по план в съботните, неделните и празничните дни този пътнически влак трябва да се обслужва от електромотрисен влак с четири вагона. Поради крайно ниските температури са възникнали повреди по няколко електомотрисни влакове, поради което те са влезли в депо за извършване на необходимите ремонтни дейности по тях.

По тази причина, като временно алтернативно решение този влак се движи в състав от вагони. Поради недостига на пътнически вагони, в състава на визирания от Вас влак са били включени само два вагона. Не е било възможно да се извадят вагони от друга композиция, тъй като в момента всички технически изправни вагони се движат в съставите на влаковете в страната. Визираният от Вас влак не е единственият, който се движи с намален състав от вагони, но ограниченият парк от пътнически вагони, с който дружеството разполага, не дава възможност да се увеличат съставите на всички влакове. Въпреки това, "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД ще потърсят вариант за увеличаване на състава на посочения от Вас влак.

През 2008 г. ще се осъществи поетапната доставка и пускане в експлоатация на нови електромотрисни влакове "Дезиро". Колегите от "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД ме увериха, че е предвидено такива нови мотриси да обслужват някои влакове и по линията Пирдоп - София.

Пожелавам Ви приятна вечер и оставам с надеждата да останете наш редовен клиент!

С уважение,

Христина Белева
Ръководител отдел "Връзки с обществеността"
"Български държавни железници" ЕАД

3 коментара:

Анонимен каза...

Проблемът, че няма влакове през деня, за съжаление не е в БДЖ. Проблемът идва оттам, че Национална компания "Железопътна инфраструктура" (НКЖИ) иска интервал между сутрешния и следобедния експрес за поддръжката на тунел Гълъбец, който е в много лошо състояние. Почти всяка седмица там се извършват ремонти и затова НКЖИ не позволява пускането на дневни влакове. През тази година успоредно с основния ремонт на жп линията ще се направи такъв и тунел ите Гълъбец и Козница, след което ще се изготви нов график за движение по подбалканската линия. Дотогава влаковете ще се движат по сегашния график

Анонимен каза...

Ами, то всичко хубаво, но ако се бяха постарали да осветлят хората, може би недоволството няма да е така голямо!
?

Анонимен каза...

наистина връзката с хората доста куца на БДЖ. Дори и по гарите няма достатъчно информация за пътуващите. Липсва и каквато и да е реклама, въпреки че за някои дестинации железопътния транспорт е по-удобен и ако имаше реклама можеше да се спечели. поне виждаме някакъв напредък - подвижния състав се подменя, а една мотриса Дезиро преминавайки покрай населено място си е една безплатна реклама. Да се надяваме, че управниците ни ще се вземат в ръце и ще се прижат повече за пътниците си