сряда, януари 30, 2008

"Качествено" обслужване

Изненада очаква пътуващите от гара Пирдоп по време на топенето на снеговете. Точно до гишето за продажба на билети от известно време направо си тече вода. Не стига, че от теча пръска по всички, които са се наредили там, ами човекът, който в момента купува билет е удостоен с честта да е стъпил в два пръста вода. С такова обслужване за къде сме тръгнали???

Fireos


Уважаеми читатели, изпращайте своите материали на e-mail: pirdop@lycos.com . Блогът на Пирдоп ще ги публикува без никакви редакции.


pirdop.blogspot.com изпрати e-mail до Национална компания "Железопътна инфраструктура" за да ги уведоми за проблема. При отговор от тяхна страна читателите на блога ще бъдат уведомени.

3 коментара:

krezo0 каза...

Към момента гара Пирдоп спокойно може да послужи като декор за касов филм на ужасите, особено преди и след изгрев слънце :-))

krezo0 каза...

Що се отнася до джапането пред касата - "Ред Бул" дава крила-а-а-а...

krezo0 каза...
Този коментар бе премахнат от автора.