понеделник, февруари 18, 2008

При проблеми с тока

На телефон с номер 0800 15 665 от днес безплатно от цялата страна могат да се подават сигнали за проблеми с електрозахранването. Телефонът ще работи 24 часа в денонощието. Всички обаждания ще се записват и регистрират, а сигналите ще се предоставят на ангажираните със съответния проблем дружества и институции.
Създаването на "аварийния телефон" е по разпореждане на министъра на икономиката и енергетиката Петър Димитров.
От министерството обясниха, че целта му е да се повиши оперативният контрол при регистриране на събитията, да се получава своевременна информация за времето за реакция и дейността на доставчиците на електроенергия по възстановяване на нормалния режим на електрозахранването.
От сутринта до 11 ч. днес на телефон 0800 15 665 вече бяха получени седем сигнала, два от които бяха от граждани във Варна, които се оплакаха, че на телефона на дежурния на "Е.ON" се включва телефонен секретар.
По същия начин гражданите на Пирдоп могат да се обаждат там, ако са недоволни от обслужването на дежурните в "ЧЕЗ Електро България".

2 коментара:

Ламбрина Петрова каза...

ЖИВЕЯ В КОПРИВЩИЦА НА УЛ ДИМЧО ДЕБЕЛЯНОВ №2 ОТ 1 ГОДИНА СЪМ БЕЗ ТОК,ПРЕДИ 2 СЕДМИЦИ БЛАГСВОЛИХА ДА МИ ПРИЕМАТ ДОКУМЕНТИТЕ ЗА НОВА ПАРТИДА И ДА МЕ ВКЛЮЧАТ,НО ВСЕ ОЩЕ НЯМА НИКАКВА РЕАКЦИЯ ДАНО до КОЛЕДА МЕ ВКЛЮЧАТ В МРЕЖАТА

Анонимен каза...

Работя с пералня хладилник и печка, тока за плащане ми е 180 лв. Цяла зима се топлихме се на ток нямах такава сметка